خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/12 - 16:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
داودی با صدور پیامی به مناسبت سالروز 12 فروردین:

حصول  اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی به برکت پایداری و پایمردی ملت ایران

نماینده مردم سراب با صدور پیامی ضمن تبریک سالروز جمهوری اسلامی، گفت: تابندگی اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی و محبوبیت روزافزون مردمی و جهانی آن به برکت پایداری و پایمردی ملت ایران و بصیرت مقام معظم رهبری در ادوار مختلف حاصل شد.

به  گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، یوسف داودی نماینده مردم سراب و عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی سالروز «جمهوری اسلامی ایران» را تبریک گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



«دوازدهمین روز از بهار هر سال یادآور اعلام نتایج حماسه پرشکوه رفراندم ملت بزرگ ایران برای آغاز حکومت دینی با عنوان "جمهوری اسلامی " است که به هیچ یک از ابرقدرت ها وابستگی نداشته باشد . 



تابندگی اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی و محبوبیت روزافزون مردمی و جهانی آن که به برکت پایداری و پایمردی ملت ایران و بصیرت مقام معظم رهبری در ادوار مختلف حاصل شد، حقیقت انکار ناپذیری است که امروز بیش از هر زمان دیگری مورد اعتراف دوست و دشمن واقع گردیده و نور امید را در دل مستضعفان و آزادیخواهان جهان بر افروخته است . 



اینجانب با تبریک یوم الله 12 فروردین به آحاد ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی بخصوص مردم آگاه و فهیم شهرستان سراب و گرامیداشت یاد، خاطره و آرمان‌های بلند امام راحل، شهیدان تاریخ ساز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای عرصه امنیت، خدمت و وحدت و تاکید بر ضروزت مجاهدت و اهتمام ملی نسبت به تحقق شعار سال 99 " جهش تولید"؛ امیدوارم در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) و به پشتوانه رای اعتماد شما مردم فرهیخته - با عزم و اراده ای راسخ - با استفاده از تمامی ظرفیت ها، در راه توسعه و پیشرفت شهرستان گام های استوارتری برداریم . 



موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام، با بهره گیری از آرمان ها و اندیشه والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره ) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( مد ظله العالی ) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .»/



پایان پیام

  • کد خبر : 296421
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار